OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill jobba långsiktigt i rollen som HR administratör till vår kund som sitter utanför Göteborg. Idag använder de sig av en extern lönepartner så den löneadministrativa delen är begränsad, men i rollen som HR-administratör får du möjlighet att arbeta inom ett brett område med goda utvecklingsmöjligheter, samtidigt som du tar många egna initiativ.
Om tjänsten
Hos vår kund finns stora möjligheter till att utvecklas i din roll och yrkesmässiga personlighet. För rätt person möjlighet att vara med och utforma din roll.
Din arbetsuppgifter kan innebära:
• Stötta HR-ansvarig i HR administrativa uppgifter
• Hantera löneadministrativa uppgifter
• Administrera och samordna utbildningar och certifieringar
• Hantera skattefrågor, försäkringar och anmälningar till försäkringskassan
• Administration kring projekt utomlands samt utländsk personal, ansökningar SINK/A-skatt, A1, NT1/NT2 samt HMS-kort
• Hjälpa till i utveckling av processer, policys och rutiner inom HR området
• Ansvarstagande och strukturerad serviceinriktad problemlösare
Om dig
Har en akademisk utbildning inom HR och/eller ekonomi. Du talar och skriver obehindrat på engelska och svenska. Har goda kunskaper inom officepaketet.Tidigare arbetslivserfarenhet inom HR och/eller löneadministration meriterande.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Elsa Tidblom på Elsa.Tidblom@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se
Sökord
Lön, löneansvarig, HR, HRM
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147