HR-administratör till omgående uppdrag

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Tjänsten som HR-administratör innebär att du kommer att hantera både HR och lönefrågor hos vår kund belägen centralt i Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:

- Agera stöd gällande semester, lön och bonusar
-Administration gällande visum
-Referenstagning
-Underlag gällande pensioner och försäkringar
-Underlag för bonusutbetalningar


Uppdraget är en del av vår personaluthyrning och du kommer att vara anställd av oss på Magna och arbeta som konsult ute hos vår kund under 4-6 månader. Vid frågor kontakta ansvarig konsultchef Ann-Sofie Widlund Stendalen på tel: 08-50168511.

Din profil

Vi söker dig som är nyfiken och som ständig vill lära. Vi ser framför oss att du har:

- Några års erfarenhet utav administration
-Är van vid att hantera statistik eller stora mängder data
-Har kunskap inom hela MS Office paketet
-Är flytande i både Svenska och Engelska, då du kommer att använda båda språken i både tal och skrift.

Som person är du både driven och ansvarstagande och gillar att jobba självständigt. Du ska gärna vara duktig på att prioritera och planera upp ditt arbete på ett effektivt sätt då struktur är nödvändigt för att kunna utföra dina arbetsuppgifter med bästa möjliga resultat. Du är öppen och prestigelös gällande arbetsuppgifter och vill arbeta såväl med HR-frågor som med ekonomiuppgifter.


Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 2 maj 2016

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


HR koordinator till Teknik- och Fastighetsförvaltningen

HR koordinator till Teknik- och Fastighetsförvaltningen

15 november 2024

14 november 2024