OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en erfaren HR administratör till ett företag i Solna som växer och behöver utöka med en medarbetare till.
Företaget är ett privatägt ungt teknikföretag inom spel som varit verksam på marknaden i snart 5 år och har cirka 30 anställda. Tillväxten har gått snabbt och för att fortsätta bevara en god stämning så att alla ska trivas lägger de därför mycket resurser på att skapa en god arbetsmiljö. För att kunna lägga ännu mer resurser och tid på kultur- och arbetsmiljöarbetet vill de nu anställa ytterligare en person till deras HR-team.
Företaget sitter idag i ljusa och trevliga lokaler nära T-banan.
Arbetsuppgifter
I rollen som HR administratör kommer du jobba tätt ihop med en kollega för att ständigt förbättra HR- funktionen. I rollen ingår att entusiasmera och hjälpa till att sätta upp mål för att effektivisera arbetet. Du kommer också att arbeta med generella HR frågor som dyker upp på daglig basis och har övergripande kunskap inom arbetsrätt.
Kvalifikationer
Ett krav för att axla rollen är att du har relevant akademisk utbildning inom HR och personal-administration. Du har minst 3 års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter. Ett krav är att du har god kommunikativ förmåga och är en van ledare.
Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav
Personliga egenskaper
Vi söker efter en person som gillar att utveckla och förbättra saker. Du är orädd att ta dig an nya utmaningar och driver dessa självständigt. Du har hög integritet och gillar att ha många bollar i luften. För att trivas med arbetsuppgifterna och på kontoret är det viktigt att du är en lagspelare och har god social kompetens.
En förutsättning är också att du är tekniskt intresserad och tycker om att vara delaktig i verksamheten. Du är flexibel och har förståelse för att det ibland finns behov av att snabbt skifta fokus.
Mer om tjänsten
Tillsättning: Slutet okt
Omfattning: heltid
Placering: Solna
Uppdraget är ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara Group de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till kundföretaget om båda parters så önskar.
Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga claudia.klingsell@andaragroup.se Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.
OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varför jobba på Andara?
Våra kunder brukar beskriva Andara som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.
Andara Group Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Group är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.
Andara Group är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.
Varmt välkommen med din ansökan!