HR-administratör till trivsamt bolag

HR-administratör till trivsamt bolag

Arbetsbeskrivning

Har du universitetsutbildning och ett brinnande intresse för administration och HR? Vill du arbeta på ett bolag med ledord som ”ha kul på jobbet” och ”respekt”? Då kan detta vara arbetet för dig! Varmt välkommen med din ansökan!

Är du en framåt och driven person samtidigt som du är både noggrann och administrativ? Tycker du att det är viktigt med en trivsam arbetskultur och kollegor som bryr sig om varandra? Är du en doer som får saker gjort - då vill vi gärna träffa dig för det här fina konsultuppdraget på 12 månader!

Vår kund är ett internationellt bolag inom media. Nu behöver de stärka upp sitt HR-team med en administratör. Du kommer att stötta cheferna i deras dagliga arbete och kan få jobba med allt från att upprätta anställningskontrakt till att skriva referensbrev och ha koll på bolagets pensionsportal.

Vi tror att du ska vara en person som trivs i en administrativ roll och verkligen brinner för ordning, reda och struktur. Du bör också vara glad, positiv och flexibel. Du kommer att få bli del av en fantastisk arbetsplats där alla bryr sig väldigt mycket om varandra!

Kvalifikationer

- Universitetsutbildning
- God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift, både på svenska och engelska
- Viss arbetslivserfarenhet inom administration


Meriterande

- Utbildning och/eller arbetslivserfarenhet inom personal- och arbetslivsfrågor/HR
- Goda kunskaper i system och i synnerhet Officepaketet
- Om du kan tyska är det väldigt meriterande
- Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet




Personliga egenskaper

Du är positiv, lösningsorienterad och van att arbeta självständigt. Vi ser också att du är en person som stimuleras av utmaningar och snabbt uppkomna situationer och arbetsuppgifter, vilket kräver en hög arbetskapacitet samt förmåga att kunna ta egna initiativ. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och är duktig på att prioritera, planera och organisera ditt arbete.

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emma Hultberg på 076-6471641. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-02-18.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget

SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: HR-administratör

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2021
  • Ansök senast: 21 juli 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


27 november 2024

26 november 2024

Parkering Malmö söker HR-administratör

Parkering Malmö söker HR-administratör

22 november 2024