HR administratör till uppdrag i Helsingborg

HR administratör till uppdrag i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som jobbar i en administrativ roll inom HR och är intresserad av en ny utmaning! Vi jobbar mot flera stora företag i Helsingborgsområdet och vill komma i kontakt med dig som är nyfiken på att prata om framtida möjligheter.  


Beskrivning av tjänsten
I rollen som HR administratör kommer du vara ett stöd till HR organisationen samt ha ett övergripande ansvar för administration som berör företagets anställda. Genom att arbeta konsultativt och ge kvalificerat stöd till chefer bidrar du till att driva verksamheten framåt. Dina arbetsuppgifter är i huvudsak operativa och kan variera inom områden som löne- och kompensationsfrågor, arbetsmiljö, rehabilitering, personaladministrativ hantering samt arbetsrätt och förhandlingar. Personalfrågor och löneadministration innefattar såväl kollektivanställd personal som tjänstemän.

Som HR administratör kommer du att vara placerad hos en av våra kunder i Helsingborgsregionen och våra uppdrag är främst på heltid. Det finns även möjlighet att bli anställd direkt hos våra kunder. 


Kvalifikationer och erfarenheter
Vi söker dig som har en högskoleutbildning med inriktning mot HR alternativt motsvarande arbetserfarenhet inom området. Vi ser att du har några års erfarenhet som HR administratör och har en god förståelse kring rollen och kan arbeta självgående med de uppgifter som du ansvarar för. Vi ser även att du har god systemvana och är van att arbeta i Office 365 samt goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. 


Personliga egenskaper Du har en engagerande personlighet, är förtroendeingivande och noggrann
Du är affärsorienterad och professionell 
Du är lösningsfokuserad och ansvarsfull


Vi erbjuder dig
Som konsult hos oss arbetar du i ett spännande uppdrag hos vår kund och får erfarenhet som utvecklar din kompetens och ditt nätverk. Du har en konsultchef som du har en tät och nära dialog med, som säkerställer att du är nöjd i din anställning samt i uppdraget hos vår kund. Vi har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss. 


Ansökan
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta rekryteringskonsult Johanna Holmberg på JKS Sverige på 070-968 30 31 eller via mejl jho@jksgroup.se. 

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Frida Borg
+46 709-68 30 19
Elin Jonsson
0709-68 30 20
Elin Jonsson
+46 (0)40 12 12 25
Elin Jonsson
+46 (0)709 68 30 20
Rekryteringskonsult Elin Jonsson
040-121225 0709683020
Elin Jonsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JKS Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 oktober 2023
  • Ansök senast: 14 november 2023

Besöksadress

Stationsplan 1 641 80 Katrineholm
None

Postadress

Stationsplan 1
0483, 16867

Liknande jobb


27 november 2024

Koordinator till bemanningsenheten

Koordinator till bemanningsenheten

26 november 2024

Bemanningsplanerare

Bemanningsplanerare

26 november 2024