OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du den vi söker?
Vi söker en självgående och serviceinriktad HR administratör till bioteknikföretaget Roche. Ett spännande uppdrag med varierande arbetsuppgifter i en internationell miljö! Detta är ett konsultuppdrag på 100 % med start omgående. Uppdraget löper till årsskiftet med goda chanser till förlängning.
Arbetsbeskrivning
Roche är världens största bioteknikföretag och ett av de snabbast växande företagen inom diagnostik och läkemedel, och de söker nu en konsult till sin diagnostikdivision. Företaget kommer under hösten att flytta till ett nybyggt kontor i Västra Skogen (idag ligger kontoret i Bromma).
I rollen ingår bland annat:
• Vara kontaktperson gentemot den outsourcade lönepartnern
• Sköta administration och systemsupport i lokala och globala HR-system
• Supportera organisationen i HR relaterade frågor så som lön, förmåner, arbetsrättsliga frågor, policyfrågor m.m.
• Rekryteringsadministration
• Supportera HRBP i HR-processer
• Träffa alla nyanställda för introduktion
• Ständigt arbeta med att förbättra processer och driva dessa framåt
• Självständigt driva egna HR projekt
Din profil
Som person är du noggrann, strukturerad och serviceminded. Du trivs med att arbeta i en supportroll och tycker att administration är roligt. Du är en person som tar tag i saker, är inte rädd för att fråga, är nyfiken och har lätt för att lära. Är du driven och framåt finns stora möjligheter att utvecklas.
Vi tror att du har följande profil:
• En utbildning inom lön eller HR
• Något års erfarenhet av HR administration
• Det är meriterande om du tidigare har arbetat med lön eller om du varit kontaktperson mot löneleverantör
• Koncernspråket är engelska, därför är det viktigt att du känner dig bekväm med att kommunicera på engelska i tal och skrif
Om företaget
Hos Roche blir du en del av ett företag som ständigt strävar efter att utveckla och förse hälso-och sjukvården med nya innovativa lösningar inom diagnostik och läkemedel. Roche har idag 91 700 anställda i 100 länder. Företagets framgång bygger på innovation, nyfikenhet och mångfald.
Övrigt
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 100 % med start omgående och fram till årsskiftet. För rätt person finns mycket goda möjligheter till förlängning eller anställning hos kund. Låter det intressant? Ansökningarna kommer att hanteras löpande så vänta inte med din ansökan! Vid frågor, kontakta Jessica Petersson, jessica.petersson@inhouse.se. OBS! Ansökningar tas inte emot på mejlen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013