OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning av tjänst och arbetsuppgifter
Som HR-administratör på Liseberg har du en varierande arbetsdag fylld med administrativa uppgifter.
Det kan exempelvis vara kontraktsskrivning i samband med anställningar, allmän personal- och viss löneadministration, delaktighet i planering och genomförande av några av Lisebergs personalevent som kan vara både större uppdrag för alla Lisebergare samt mindre event och ”happenings”. I samband med att vi byter ut våra HR-system kommer arbetet även innebära uppbyggnad, test och implementation av nya programvaror.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har gymnasieutbildning och/eller eftergymnasial påbyggnadsutbildning inom administration/personal. Du bör vara väl bevandrad i Officepaketet och behärska de programmen. Du har integritet och ansvarskänsla blandat med servicevilja, omtanke och lyhördhet samt kan arbeta både självständigt och med andra. Du måste hantera korta ledtider och höga arbetstoppar. Vidare har du lätt för att lära nytt, kommunicera och skapa goda relationer och verka för ett gott samarbete mellan HR och övriga funktioner och gästverksamhetsområden.
Villkor
Tjänsten är en tidsbegränsad på heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Vikariatet planeras pågå till och med augusti 2022. Du arbetar främst måndag till fredag, dock kan viss helgtjänstgöring förekomma om verksamheten så kräver.
Har du frågor, är du varmt välkommen att kontakta HR-administrativ chef Lena Dahlin på telefon 0701-906650. Vi vill gärna ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 31 juli. Urval och intervjuer kommer pågå löpande, så vänta inte med att söka.