OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som HR-Administratör kommer du ingå i ett team där ni arbetar back-office. Du behöver ha bra administrationsförmågor helst inom HR. Du administrerar allt från nyanställningar, avslut, tjänsteledighet etc.
Som person är du strukturerad och van vid att hantera många uppgifter samtidigt. Du kan prioritera bland många uppgifter, vad du ska börja med och att fokusera på. Du kommer att arbeta med många olika intressenter.
För att klara av rollen ska du tycka att arbetsuppgifterna är kul, utmanande och trivs med administrativa arbetsuppgifter. Du bör även ha goda kunskaper i svenska och engelska, eget driv i ditt arbete samt en god förmåga att själv se vad som behöver göras.
Stor vikt läggs på personliga egenskaper
Uppdraget är heltid, dagtid, visstid (6mån - 1år) start omgående
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting