HR-administratörer till internationellt modebolag!

HR-administratörer till internationellt modebolag!

Arbetsbeskrivning

Vill du ha erfarenhet av HR-administration i ett stort internationellt modebolag? Skulle du dessutom beskriva dig själv som en ansvarstagande, strukturerad och noggrann person, och är du tillgänglig från 16/2 till den 24/3? Då är detta rollen för dig! Sök tjänsten redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu ett flertal HR-administratörer till vår kund i Stockholm som just nu befinner sig på en spännande förändringsresa. Du kommer tillhöra en HR-funktion och tillsammans med dina kollegor hantera olika administrativa uppgifter och projekt kopplat till medarbetarna på bolaget. Detta är ett konsultuppdrag som kommer pågå under 5 veckor med start den 16/2 .

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer i tjänsten att stötta HR-avdelningen och utföra administrativa uppgifter med hög kvalitet inom satta deadlines.

Du kommer bland annat arbeta med att:


* Ansvara för HR-administration och HR-system
* Administrera och koordinera medarbetarprocesser


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av arbete i en administrativ roll
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska
- Det är starkt meriterande om du har arbetat med HR-relaterad administration tidigare

Som person är du


* Noggrann
* Ansvarstagande
* Strukturerad


Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess samt din motivering för tjänsten.

Övrig information


* Start: 16/2 to.m 24/3
* Omfattning: Heltid
* Placering: Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2023
  • Ansök senast: 25 februari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Office Assistant to HVDC

Office Assistant to HVDC

20 december 2024

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

20 december 2024

20 december 2024