OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du i början av din HR-karriär och söker ett meriterande extrajobb? Kanske studerar du just nu och önskar kombinera dina studier med ett arbete inom HR vid sidan om? Nu söker vi en HR-administratör/kontorsansvarig till en av våra kunder, med kontor i Solna.
Om uppdraget
I rollen som HR-administratör/kontorsansvarig kommer du dels ansvar för den dagliga driften på kontoret, men också stötta upp HR-teamet med administrativa arbetsuppgifter. Detta kan exempelvis innebär att upprätta anställningsavtal, hantera on- och off boarding samt generell personaladministration. Kontoret i Solna är litet och rollen kommer vara bred.
Är du en serviceinriktad person som trivs i roller som kombinerar många kontaktytor med administration kan detta vara helt rätt möjlighet för dig! Vi tror att du är nyexaminerad personalvetare alternativt har arbetat administrativt sedan tidigare och ser detta som en möjlighet att samla på dig mer kunskap inom HR. Du tycker det är rolgit att arbeta i ett högt tempo, tar gärna egna initiativ och har ett prestigelöst förhållningssätt.
Välkommen med din ansökan!
Detta är ett konsultuppdrag via Jurek HR, med start så snart som möjligt och löpande cirka tre månader framåt – med chans till förlängning för rätt person. Uppdraget är på deltid om 50%, med placering fysiskt på kontoret i Solna. Är du nyfiken på att veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef My Andersson på my.andersson@jurek.se. Vi hoppas tillsätta denna roll så snart som möjligt, så låter detta som ditt nästa steg – sök då direkt!
Sökord: HR, service, administration, HR-administratör, HR-koordinator.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52