HR-adminstratör till global verksamhet

Arbetsbeskrivning

Presentation

Nu söker vi en erfaren HR-administratör till HR-avdelningen hos vår kund inom läkemedelsindustrin i Mölndal. Du kommer att ge administrativt stöd till tre Global HR Business Partners som reser mycket så vi letar efter en person som visar förmåga att svara på komplexa förfrågningar för kunders räkning och som arbetar självständigt med stor flexibilitet. Uppdraget kommer att starta omgående och pågå 6 månader med stora möjligheter till förlängning.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande så välkommen in med din ansökan redan idag!


Arbetsuppgifter

Vi söker dig som är intresserad av att arbeta brett administrativt kring HR frågor. Vi söker en person med stor erfarenhet inom det administrativa området som trivs med att arbeta i en global miljö. För rätt person kan kunden erbjuda en roll med olika utmaningar och massor av utvecklingsmöjligheter. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:
- administrativa tjänster till Global HR Business Partners, samordna komplexa möten, dagboks-arrangemang, resor och kostnader
- koordinera, sammanställa och kommunicera information på detaljnivå, möjligen av en HR-karaktär
- prioritera eget arbete för att återspegla de prioriteringar kunderna
- förstå kunders arbetssätt och anpassa strategier därefter
- efter behov ge administrativt stöd till HR Business Partnering gemenskap baserad i Mölndal



Utbildning/erfarenhet

Vi tror att du som söker har 5 års erfarenhet av att tillhandahålla fullständigt administrativt arbete till chefer, företrädesvis i en global organisation. Vi tror att du som söker har utmärkta skriftliga och muntliga kommunikations kunskaper på engelska och svenska. Vi tror att du har utmärkt administ-rativ, interpersonell, tidsplanerings och organisationsförmåga. Goda kunskaper i MS Office och god datorkunskap är meriterande.



Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: POOLIA Väst AB Göteborg
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 27 april 2015

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024