OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trygga, framåt, innovativa, omtänksamma, kreativa, lyhörda, familjära och glada!
Orden ovan är inte våra egna, utan vad våra kunder säger om oss.
Hos oss blir du en del av en glad familj med högt i tak. Vi är övertygade om att vår ärliga omtanke tillsammans med vår sköna företagskultur bidrar till att vi är marknadsledande i Sverige. Över hälften av Sveriges kommuner är kunder till oss och vi är ett stabilt företag som visat starka siffror varje år sedan starten 2001.
För att kunna fortsätta bygga gemenskap och kompetens behöver vårt team en dedikerad personalansvarig. Vår genuina personalkultur är nyckeln till vår framgång -vill du vara med att göra ett fantastiskt företag ännu bättre? Då är vi nyfikna på dig och vad du kan!
Vem söker vi?
Alla brinner för olika saker, men för att lyckas i denna roll så behöver du älska att kommunicera och få andra människor att växa. Du bör ha flera års erfarenhet av personalansvar och ledningsarbete. Vi ser en nyfiken person som vill vara med och utveckla vår HR-process.
Vad gör vi?
Vi utvecklar GIS-baserade verksamhetssystem för samhällsbyggnadssektorn. Våra IT-system i kombination med vår unika kompetens och erfarenhet skapar en enklare och effektivare vardag för våra kunder. Vår specialitet är att utveckla helhetslösningar för kommuner och organisationer som har ett behov av att integrera geografisk information med övrig verksamhetsdata. Vi jobbar nära våra kunder och ser dem som en viktig del av vår familj.
Dina arbetsuppgifter
Du stöttar ledningen i arbetsmiljöfrågor och är vår expert inom området för personal. Du bistår VD och personal med regler och riktlinjer i personalfrågor. För att kunna förstå medarbetare och kunder är du ofta delaktig i den operativa processen.
Utöver befattning som HR-ansvarig stöttar du kommunikationsavdelningen med bland annat följande arbete:
Planera och ansvara för interna aktiviteter, till exempel Kickoff och konferenser
Planering och genomförande av Användarträff
Uppdatering av KundWebb och hemsida
Varför bli en av oss?
Vår företagskultur präglas av familjär omtanke, nyfikenhet och gott samarbete. Vi delar med oss av vår kunskap och är öppna för varandras åsikter och idéer. Vi är utspridda på tre kontor i olika delar av landet, men gör allt för att träffas så ofta vi kan. Medarbetarna är vår viktigaste resurs och vi uppmuntrar kompetensutveckling. Vi är måna om en god balans mellan arbetsliv och fritid och vi erbjuder dig förmåner som till exempel frukost, friskvård och sjukförsäkring.
Titta gärna in på en kopp kaffe! Du hittar oss på Reveljgränd 5 (i11-området) i Växjö. Läs mer om oss här: www.aveki.se
Möt dina nya kollegor! Här ser du vilka som jobbar hos oss: https://www.aveki.se/Om-oss/Medarbetare.aspx
Skicka in din ansökan redan idag - urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag. Skicka ditt CV tillsammans med ett personligt brev till: anne@aveki.se.
Välkommen med din ansökan senast den 10 september.
Frågor besvaras av vår vd, Anne Wolgast på 070-269 47 21 eller anne@aveki.se.