HR-ansvarig 60%

HR-ansvarig 60%

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i en rolig och händelserik miljö där ingen dag är den andra lik, i en verksamhet under ständig utveckling, då är detta tjänsten för dig.
I rollen som HR-ansvarig hos oss har du stora möjligheter att utvecklas och bredda din kompetens samtidigt som du genom ditt arbete bidrar till ökad hållbarhet och en bättre verksamhet.
I arbetet ingår bland annat:
Löneadministration.
Allmänt förekommande personaladministrativa arbetsuppgifter.
Ansvar för hela rekryteringsprocessen.
Stöd till företagets ansvariga i personalrelaterade ärenden.
Upprätthålla god kunskap om kollektivavtal, arbetsrättsliga lagar och förordningar.
Optimering av schemaläggning.



Kvalifikationer
Tjänsten kräver relevant utbildning eller likvärdig erfarenhet.
Du trivs i en roll med stort eget ansvar, är relationsbyggande, kommunikativ och tydlig. Du är inte rädd för att kavla upp ärmarna även i tider av förändring och du har förmåga att anpassa dig efter situationens nuläge. Du värderar relationer och samarbete högt och arbetar aktivt med att skapa en stämning präglad av öppenhet och acceptans.
Steinbrenner & Nyberg är ett familjeföretag som drivs av att leverera kvalitativa produkter och utmärkt service, vilket hela organisationen bidrar till varje dag. För rätt person erbjuder vi en dynamisk och ansvarsfull roll i en rolig och händelserik miljö där ingen dag är den andra lik. Vi är en verksamhet i ständig utveckling och letar efter en person som vill utvecklas med oss.

Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.
Lön enligt överenskommelse.
Deltid, 60%
I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

Postadress

Alfagatan 22
Mölndal, 43149

Liknande jobb


27 november 2024

25 november 2024

CFO med HR ansvar

CFO med HR ansvar

21 november 2024

20 november 2024