OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl a industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel, försäljning samt även en mängd andra yrken.
Vi söker nu för kunds räkning en HR ansvarig med placering i Örebro.
Företaget har ca 200 anställda på flertalet orter i Mellansverige.
Dina arbetsuppgifter kommer innefatta rehabfrågor, arbetsrätt, rekrytering, förhandlingar, allmänt chefsstöd, coaching, genomförande av medarbetarundersökning mm
Du har gedigen erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är en driven relationsbyggare med stort intresse för personalfrågor. Du behärskar officepaketet väl.
Tjänsten innebär mycket självständigt arbete och beslutsfattande samt en del resor i Mälardalen ca 2-4 dagar/mån. Körkort och egen bil är ett krav.
Tjänsten är ett vikariat på 60-100% i ca 1 år, mån-fre, med start i mitten av april.
Vi vill ha din ansökan med CV och personligt brev oss tillhanda senast 28/2-2014, på www.personalpoolen.se/jobb, men urval kommer ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001