OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Transcom är Europas mest geografiskt spridda bolag inom outsourcing av Customer Relationship Management (CRM). I hela Europa jobbar ca 13000 kommunikatörer på 33 språk för över 100 klienter i 28 länder på 55 olika service center. Transcom North Region ingår i Transcom Worldwide, en global[outsourcingaktör med fokus på kundkommunikation genom hela kundlivscykeln, från kundintag till löpande kundtjänst, support och betalningshantering samt inkassolösning. Transcom North Region har mer än 3.000 anställda i Sverige, Norge samt Danmark. Våra kunder är välkända varumärken inom många olika branscher. I och med att vi är experter på att hantera både kunder och betalningar har vi en positiv inverkan på våra[uppdragsgivares lönsamhet genom att hjälpa dem att vinna nya kunder, upprätthålla kundernas lojalitet och säkerställa betalningar.[ Sammanfattning av tjänsten Human Resources Assistant/Executive Assistant är ansvarig för att leverera en god service genom att stötta Human Resources Manager och Regional General Manager i varierande uppgifter inom hela HR- och kontorsadministrativa området.[[ [ Ansvarsområden och arbetsuppgifter Som HR Assistant/Executive Assistent kommer du arbeta med HR-frågor från vårt kontor på Kungsholmen I Stockholm. Förutom HR-uppgifterna kommer du att arbeta som support till vår Regional General Manager, med bland annat koordinering av hans resor. Du kommer ha daglig kontakt med den nordiska organisationen såväl som den internationella organisationen. Kvalifikationer Vi söker dig som * har examen inom HR/juridik och/eller erfarenhet av HR-arbete * har goda kunskaper inom Office-paketet (Word, Excel, Power-point) * har arbetat med siffror och förstår hur finansiell information påverkar verksamheten * pratar flytande engelska Vi ser gärna att du * har god försåelse i hur serviceintensiva företag arbetar * har arbetat i en kundserviceorganisation * är certifierad i test/urvalsverktyg som används inom rekytering För att lyckas[i den här rollen bör du * ha en stor ansvarskänsla * kunna ta initiativ inom ramarna för företagets rutiner och processer * kunna kommunicera på ett effektivt sätt med andra * kunna arbeta under press utan att kvaliteten försämras * kunna anpassa dig till förändringar * vara förtroendeingivande och hålla en hög integritet * vara engagerad * vara serviceinriktad gentemot dina kollegor inom företaget