HR-Assistent

HR-Assistent

Arbetsbeskrivning

Vi växer och utvecklas, därför behöver vi förstärka vårt team med en HR-Assistent


Att arbeta som HR-Assistent hos A-Assistans Leimir AB är ett varierande och stimulerande arbete. Du kommer att ingå i en grupp på tretton personer, varav sju assistanskonsulter. Dina huvudsakliga arbets­uppgifter blir att hålla i viss personaladministration, vara delaktig i rekryteringar, organisera och hålla i aktiviteter samt skriva protokoll och övrigt skrivarbete.
Tjänsten är på 50% med fast månadslön. Tillträde enligt överenskommelse.
Vem är du?
Du ska kunna utrycka dig väl i tal och skrift, ha goda datorkunskaper och mycket bra social kompetens. Erfarenhet av personlig assistans är en merit dock inte ett krav. Du kan behöva köra bil i tjänsten så körkort är ett krav. Utbildning inom personaladministration, arbetsrätt eller annan relevant erfarenhet eller utbildning är av betydelse. Vid rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Du ska vara icke rökare.
Låter detta intressant?
Välkommen med din ansökan snarast dock senast den 22 oktober 2020.
Vi behandlar alla ansökningar löpande, så tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatumet.
Ansökan via e-post till: mira.jonsson@a-assistans.se
Frågor om tjänsten besvaras av Mira Jonsson, telefon 0650-54 15 51.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HUVUDKONTOR Solna
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2020
  • Ansök senast: 22 oktober 2020

Postadress

Hemvärnsgatan 15
Solna, 17154

Liknande jobb


3 oktober 2024