OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsinformation
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.
Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande.
Tjänstebeskrivning
Vi söker efter dig som älskar att jobba med människor och är en duktig administratör , vår kund har behov av att under perioden Mars - Juni förstärka sin HR avdelning med ytterligare resurs.
I tjänsten ingår bland annat att gå igenom ansökningshandlingar , göra digitala intervjuer samt registrera aktiviteter i system.Du kommer även att få skapa anställningsavtal samt administrera övrigt kring anställning av personal till verksamheten.
Uppdraget är tidsbegränsat arbetstiden är dagtid och är på heltid under denna period. Låter det intressant kontakta konsultchef Anders Kristiansen på 0707-858647 alt mail till anders.kristiansen@premier.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen
Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg
Magnus Lindberg
0707858642