OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Stjärnfönster AB är ett bygg & försäljningsbolag med huvudkontor i Skara.
Lockas du av en bred roll inom HR där du kommer arbeta med alltifrån rekrytering till personaladministration? Då kan detta vara rätt roll för dig! Arbetsuppgifter I rollen som HR Assistent kommer du arbeta tätt tillsammans med vår VD, där ni tillsammans driver HR agendan för bolagets svenska samt utländska verksamhet. Du kommer exempelvis arbeta med:
• Rekrytering både i sverige och utomlands
• Hantera frågor kopplat till lön
• Hantera uppdateringar i personalsystem, avtalshantering
• Uppföljning av nyanställda
• Exitsamtal
Vem är du?
Vi tror att du har tidigare erfarenhet av HR administration alternativt rekrytering och söker din nästa utmaning. Som person blir du ofta beskriven som lösningsorienterad och flexibel. Du har en god känsla för struktur och trivs i en bred och varierad roll.
Du behärskar ryska, polska samt svenska i både tal och skrift.