OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi växer och utvecklas, därför behöver vi förstärka vårt team med en HR-Assistent i Umeå.
Att arbeta som HR-Assistent hos A-Assistans Leimir AB är ett varierande och stimulerande arbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att hålla i viss personaladministration, vara delaktig i rekryteringar, organisera och hålla i aktiviteter samt skriva protokoll och övrigt skrivarbete.
Tjänsten är på 50% med fast månadslön. Tillträde enligt överenskommelse.
Vem är du?
Du ska kunna utrycka dig väl i tal och skrift, ha goda datorkunskaper och mycket bra social kompetens. Erfarenhet av personlig assistans är en merit dock inte ett krav. Du kan behöva köra bil i tjänsten så körkort är ett krav. Utbildning inom personaladministration, arbetsrätt eller annan relevant erfarenhet eller utbildning är av betydelse. Vid rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Du ska vara icke rökare.
A-Assistans Leimir AB är en privat assistans-anordnare och erbjuder personlig assistans till assistansberättigade inom ramen för LSS. Verksamheten startade i Hudiksvall 1994 och sysselsätter idag över 500 anställda.
Vi har verksamhet på ett flertal orter i Sverige, med tyngdpunkt på norra Mellansverige.
Företaget har sitt huvudkontor i Hudiksvall och ett lokalt kontor i Karlstad, Östersund och Umeå.
Låter detta intressant?
Välkommen med din ansökan snarast dock senast den 31 maj 2022.
Vi behandlar alla ansökningar löpande, så tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatumet.
Ansökan via e-post till: mira.jonsson@a-assistans.se
Frågor om tjänsten besvaras av Mira Jonsson, telefon 0650-54 15 51.