HR-assistent

HR-assistent

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av att fortsätta arbetet i att bygga upp en affärsnära HR-funktion på ett branschledande företag? Trivs du dessutom i en kundnära och snabbrörlig organisation där samarbete och kommunikation står högt i kurs? I så fall bör du ta chansen att söka rollen som HR-assistent på Städhäxan.
Om rollen
Som HR-assistent på Städhäxan kommer du få ansvaret för att definiera och implementera affärsnära HR-processer samtidigt som du agerar konsultativt gentemot bolagets chef och medarbetare.
Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att bestå av att:
Ansvara för utveckling och konkretisering av kultur- och värderingsfrågor
Ansvara för rekryteringsprocesser från annonsering till anställning
Ansvara för medarbetarutveckling och ledarutveckling
Samarbeta med arbetsledare, administratörer och chef
Hantera schemaläggning och planering (t.ex. semester)


Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter av att bygga kvalificerade HR-processer på ett mindre och snabbrörligt företag där service står i fokus. Då Städhäxan är ett mångkulturellt företag med många nationaliteter är kommunikation väldigt viktig för oss. Därför är det är viktigt att du har förståelse för olika kulturer och nationaliteter.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av administrativt arbete
Har en eftergymnasial utbildning inom HR/personalvetenskap/beteendevetenskap eller likvärdig kompetens
Talar flytande svenska och engelska, i tal och skrift
Kunskaper i ryska och andra språk är meriterande



Om oss
Städhäxan är ett familjeföretag som startades upp augusti 2010 och har under denna tid vuxit i en lugn och stabil takt. Vi är ett tryggt städföretag med fokus på kundernas behov, som värnar om långsiktiga relationer med kunder och anställda.
Vi erbjuder en hög servicenivå inom städning, effektiva rutiner och har hela tiden en vilja att utvecklas. Vi värdesätter en god servicekänsla och har stor förståelse för kundens känslor om att låta en främmande person ta hand om ens hem. Vi jobbar i nära relation med våra kunder då vi tycker att det är mycket viktigt att skapa ett förtroende mellan oss och kunden.
Vi lägger stor vikt vid att vårt arbete alltid ska hålla högsta kvalitet. Vi är även vana vid att se till att våra kunder får precis det som dem har tänkt sig, och lite mer därtill.


Vad erbjuder Städhäxan dig?
Städhäxan erbjuder dig en utmanande och rolig roll med stor chans till utveckling och möjlighet att påverka.
Som anställd hos oss får du arbeta på ett tryggt och kollektivavtalsbundet företag. Vi lägger stort fokus på att uppnå hög servicenivå, där du får chansen att bidra till den fortsätta tillväxtresan.
Lön
Lön enligt överenskommelse.
Lönetyp
Fast månads- vecko- eller timlön.
Anställningsvillkor
Deltid (50%). Tillsvidareanställning (provanställning tillämpas) med start omgående/enligt överenskommelse.
Med god chans till heltid.


Var ligger arbetsplatsen?
Arbetsplatsen ligger i Linköping.


Märk din ansökan med ”HR 2022”, bifoga ditt personliga brev och CV samt maila till jobb@stadhaxan.com
Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Städhäxan AB Linköping
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 maj 2022
  • Ansök senast: 23 juni 2022

Postadress

Kaserngatan 29
Linköping, 58228

Liknande jobb


People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024