OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en HR-assistent på jakt efter nya utmaningar?Vill du arbeta i en internationell och dynamisk miljö?För ett längre konsultuppdrag till en av våra kunder söker vi nu efter en HR-assistent. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta som personaladministratör och ansvara för sedvanliga arbetsuppgifter som förekommer på en personalavdelning.Bland annat kommer du att hantera löneunderlag som skickas till lönebyrån, arbeta med uppdatering av intranätet, uppdatera personalmallar samt fungera som stöd till linjechefer. Kvalifikationer: För att passa för tjänsten så är det ett krav att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.Kanske har du högskoleutbildning inom personalområdet med några års arbetslivserfarenhet.Som person är du resultatinriktad, prestigelös och du är inte rädd för att ta i där det behövs.Du kommer att ha många kontakter inom företaget, så för att trivas med tjänsten är det en förutsättning att du är social och samarbetsvillig.Självklart talar och skriver du engelska obehindrat och du är en van användare av Word, Excel och Powerpoint .Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en utvecklande och internationell miljö.För rätt person så erbjuder vi en bred och varierande tjänst.Tjänsten ska tillsättas omgående och är beräknad till åtminstone 6 månader.Företaget är beläget strax norr om Stockholm. Ansökan: Låter det intressant?Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Services är ett av världens ledande bemannings- och rekryteringsföretag med 2600 kontor i 30 länder.Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00