OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en medarbetare till HR avdelning.Vi kan erbjuda ett roligt och varierande jobb i högt tempo i ett härligt gäng i Stockholm.Företaget verkan globalt men tjänsten avser operativt arbete i Sverige.Tjänsten omfattar både rekrytering och sedvanligt HR arbete.Arbetsuppgifter: Som operativ HR Assistent stöttar du i första hand personaldirektören med operativa HR frågor/aktiviteter i linjeorganisationen.Det kan handla om allt från rekrytering och annonsskrivning till olika typer av chefsstöd, rehabilitering, lönerevision samt att säkerställa att koncerngemensamma personalpolicys och koncernövergripande program/aktiviteter genomförs och följs upp. Kvalifikationer: - 2-5 års tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Erfarenhet från kollektivavtalsstyrd miljö är meriterande men ej krav.-Goda kunskaper i Office-paketet och erfarenhet och stort intresse av att arbeta i HR stödsystem -Du är en prestigelös lagspelare som har lätt att skapa relationer och bygga förtroende. -Du är trygg i dig själv och har god balans i livet. Detta är en tillfällig tjänst med möjlighet till förlängning för rätt person.Tjänsten avser heltid.Låter detta intressant?Sök detta jobb på kellyservices.se genom att registrera ditt CV alt. Kelly Services är ett av världens ledande bemannings- och rekryteringsföretag med 2600 kontor i 30 länder.2005 omsatte vi 40 miljarder kronor och tillsatte 700.000 tjänster inom kontor, ekonomi, IT, juridik, marknadsföring, industri, utbildning, hälsa och omsorg.Kelly Financial Resources är ett affärsområde inom Kelly Services, specialiserat på uthyrning och rekrytering av ekonomi- och finanskompetens. Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00