OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning söker en HR Assistent till ett uppdrag på ett stort internationellt företag i konsumentvarubranschen. Du kommer att arbeta på företagets personalavdelning. Din roll innefattar bl a nedanstående arbetsuppgifter: - Administration kring rekryteringsprocessen;[såsom att hantera[ansökningshandlingar, kalla kandidater till intervju[mm - Ansvar för personaldatabasen vilket även innefattar rapportering och löpande uppdatering. - Administrativ support till HR-chefen och HR-teamet. - Hantering och[administration vid[förmånsärenden; t ex träningssubventioner,[särskilda försäkringar och andra förmåner. Vi tror att du har studerat[HR eller[har annan relevant utbildning, alternativt har du någon arbetslivserfarenhet inom HR. Vidare har du gedigen administrativ erfarenhet. Du har en god IT-vana och behärskar MS Office utan problem. Databaserfarenhet är meriterande. Engelska behärskar du obehindrat både i tal och skrift. För att bli framgångsrik i denna rollen krävs det att du har förmåga att självständigt ta ansvar för ditt arbete. Du tar egna initivativ och är en god problemlösare. Du är en stark kommunikatör med god förmåga att formulera dig både verbalt och skriftligt. Då detta är en roll med många interna kontakter är det viktigt att du besitter goda sociala egenskaper. Vi kommer att intervjua kandidater löpande varför vi ber dig att skicka in din ansökan snarast.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37