OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en HR- assistent för uppdrag hos vår kund. Företaget har ca 100 anställda och du kommer att arbeta på huvudkontoret som är beläget i Danderyd. Arbetsuppgifter * Lönekartläggning * Jämställdhetsplan * Kollektivavtal/arbetsrätt * Administration kring pensioner (Collectum) * Kontakt med outsoursingleverantören som hanterar lönerna * Support kring tid- och reseräkningssystem samt avstämning av lön * Hantering av nyanställda * Administrativa personalrelaterade ärenden Kvalifikationer * Gymnasiekompetens, gärna en påbyggnadsutbildning inom personal * Minst 2 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter * Du är van att tolka kollektivavtal * Du har en förståelse för övertidsersättning * Goda kunskaper i Officepaketet För den här tjänsten krävs det att du är strukturerad, organiserad och noggrann som person. Det är även viktigt att du är utåtriktad och trivs med att samarbeta med andra. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar per brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719