HR-assistent, heltid

Arbetsbeskrivning

Academic Work söker för kunds räkning en HR-assistent på heltid i tre månader med goda möjligheter till förlängning.Kunden jobbar med att bidra till att stärka Europas försvar mot infektionssjukdomar som influensa, SARS och HIV/AIDS.Personalstyrkan är relativt liten men har ett omfattande nätverk av samarbetspartner inom EU och i EES- och EFTA-länderna.Företaget samarbetar med nationella hälsoskyddsmyndigheter för att stärka och utveckla systemen för tidig varning och övervakning av sjukdomar inom hela EU.Genom dessa nätverk har företaget Europas samlade expertis inom hälsoforskningen till sitt förfogande och kan därigenom avge tillförlitliga vetenskapliga utlåtanden om vilka risker nya smittsamma sjukdomar innebär.Arbetsuppgifter: Reporting to the L&D group leader the jobholder will provide general support within the area ensuring that L&D activities and events are delivered according to the L&D plan.This will include course/event management, scheduling, supplier contracting, communicating with staff, evaluation and reporting. The Main tasks are: *Organize the activities according to the L&D plan *Follow up of L&D programmes (such mentoring, newcomer's integration, etc) *Administrate requests from staff for L&D activities: Provide a focal point service *Maintain L&D databases and provide statistics and reports *Report to the L&D officer on processes, guidelines and procedures; weaknesses and actions needed - Degree in Hr on a university level, other qualifications on the level equal to Swedish gymnasium, at least 3 years relevant experience in Hr - Excellent English skills both written and verbal Det är meriterande om du är/har (önskemål).Experience in the Learning and Development area: organizer and/or administrator and trainer .As a person you are outgoing and are used to meet deadlines and handle stressful situations.You are service minded, have excellent organizations and priority skills.It as an advantage if you have experience working for a fast growing organization.We value that you keep a high level of discretion and can handle confidential information. Start: Omgående Omfattning: Heltid, 3 månader med goda möjligheter till förlängning Arbetstid: 08.00-17.00 Plats: Solna Lön: Timlön/Månadslön/Enligt avtal Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare.Eftersom vi tillsätter löpande vill vi därför tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!Academic Work är Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker.Vi erbjuder extrajobb, konsultuppdrag och rekryteringar inom de flesta områden och branscher.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg

Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg

Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl

Sammanfattning

Besöksadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM

Postadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb


23 december 2024

20 december 2024

20 december 2024

20 december 2024