OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du kombinera dina studier med ett extrajobb inom HR? Vi behöver dig i vårt HR-team
Som HR-assistent får du en bred insyn i vad HR-arbete innebär i praktiken. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att stötta i rekryteringsprocessens alla faser (annonsskrivning, urval och search, intervjuer, avtal) samt avlasta vid HR-administration. Om intresse finns kan du även hjälpa till med olika projekt, till exempel inom on- och offboarding. Vi sitter på vårt huvudkontor i Solna och arbetet sker på plats.
Vi tror att du har:
• Pågående högskoleutbildning inom ett beteendevetenskapligt ämne, med minst 1,5 år kvar av studierna
• Erfarenhet av service och kundkontakt
• Goda kunskaper i svenska och engelska
Du kommer att trivas i denna roll om du är social, nyfiken på att lära nya saker och har en hög energinivå. Du ska gilla både självständigt arbete och samarbete och värdesätter god kommunikation. Eftersom administrativa arbetsuppgifter ingår i tjänsten behöver du kunna lösa rutinuppgifter noggrant, men också trivas med omväxling då du kommer att arbeta med flera parallella uppgifter.
Vi jobbar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Fanny Röste på telefonnummer 073-0390224
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Majuri