OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker MultiMind Bemanning en rekryteringsassistent till ett stort internationellt företag inom konsumentvarubranchen. Du kommer att arbeta på företagets personalavdelning. Din roll blir att ha hand om den dagliga administrationen av företagets system,[förbereda och presentera kvartalsuppgifter samt att ha huvudansvaret för inkommande[frågor[angående jobbansökningar. Andra administrativa uppgifter kan även förekomma. Vi tror att du studerar[personal eller[HR på högskolenivå. Vid sidan av studierna vill du arbeta extra, ca 25 procent. Kanske har du arbetat extra eller sommarjobbat med administrativa arbetsuppgifter tidigare. Du har en god IT-vana och dina engelskakunskaper är mycket goda. Vi intervjuar kandidater löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt eftersom tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdatum.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37