OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ny medarbetare vår HR-avdelning Vi söker en stark administrativ medarbetare. Du trivs med många likartade uppgifter, arbetar självständigt och är bra på att avsluta det arbete du påbörjat. Jobbet innebär mycket kontakt med både medarbetare och ledning, till våra avdelningar i Sverige och i utlandet, samt med externa samarbetspartners. Har du erfarenhet från en liknande ställning, är serviceinriktad, flexibel och en god kommunikatör är du välkommen med din ansökan. Jobbet . Administrativa uppgifter för hela HR-avdelningen . Uppgifter i samband med tillsättningar och uppsägningar . Planläggning av vidareutbildningar och personalutvecklingssamtal . Utarbetning av kontrakt, brev, etc till medarbetarna . Koordinering av arbetsmiljöfrågor, inklusive kontakter med offentliga myndigheter . Ad-hoc uppgifter Du . Kan arbeta med hög integritet och förtrolighet . Arbetar strukturerat och kan ha många uppgifter på gång samtidigt . Har fokus på detaljer och kvaliteten på ditt arbete . Är duktig på både skriftlig och muntlig kommunikation (svenska och engelska) . Är en van användare av MS Office-paketet (Word, Excel och PowerPoint) Vi erbjuder . Ett omväxlande jobb i en informell miljö med goda personalförhållanden . Har fokus på detaljer och kvaliteten på ditt arbete . Stora möjligheter att själv utforma din arbetsdag och din tid . Personlig utveckling Tillträde snarast möjligt.