OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Q är ett bemannings- och rekryteringsföretag inriktade på områdena teknik/IT, industri samt HR/ekonomi. Våra kunder består av såväl stora som små företag som önskar hjälp med bemannings- och rekryteringstjänster där vi erbjuder personallösningar inom specialistområden och chefsnivå. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och medlemmar i branschorganisationen Almega samt Svenskt Näringsliv.
Beskrivning
Vi söker en HR-assistent på deltid, ca 50% till kund i Linköping.
Arbetsuppgifter
Rollen innebär att assistera HR-chef i allmänt förekommande personalrelaterade arbetsuppgifter. Arbetet kommer i huvudsak kretsa kring kompetensutveckling och administration.
Kvalifikationer
Dig vi söker har annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier, om minst 50%. Du är utbildad inom PA eller motsvarande. Erfarenhet av teknikavtalet är meriterande. Engagemang, struktur och noggrannhet är ledord för dig.
Villkor
Detta är ett konsultuppdrag, där du är anställd av Q Bemanning men arbetar ute på kundföretaget ca 2-3 dagar i veckan under kontorstid.
Mer information om kundföretaget ges till intressanta kandidater i samband med personlig intervju.
Vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan direkt. Vi har bara möjligheter att ta emot ansökningar via vårt rekryteringssystem MyNetwork.
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Gustafsson
013-470 39 00
Henrik Nitz
019-760 20 91
Sandra Sannemo
013-470 39 05, 0707-359505
Sandra Sannemo
013-470 39 05
Sara Petersson
013- 470 39 05
Sara Petersson
013-4703905
Hanna Löfgren
0134703902
Sara Petersson
013-470 39 05
Åsa Gustafsson
asa.gustafsson@qbemanning.se
Sara Petersson
sara.petersson@qbemanning.se