OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Vi söker omgående en HR-assistent för ett uthyrningsuppdrag i Jönköping.
Arbetsbeskrivning
- HR-administration och stöd till nuvarande HR-specialist
- Informera arbetschefer med uppgifter om löneboxar, befattningar samt säkerställa att företrädesrätterna efterlevs vid intern rörlighet/rekrytering
- Bistå i annonsering, referenstagning samt övrig administration i rekryteringsprocessen
- Bistå med administration vid ev förhandlingar och övertalighetshantering
- Leverera in ev information som krävs från koncernledning samt HR-chef
- Vara ett led i förmedling av information ut i organisationen
- Delta i vissa mötesforum som representant från HR, t ex ledningsgrupp el nätverk
Vem är du?
Du har en relevant personal/HR-utbildning och har något års erfarenhet av personaladminstration och HR-arbete.
Kontaktperson
Urval sker löpande. Kontaktperson är jens Lindroth, 0703-776548, jens.lindroth@se.experis.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Sjöberg
08-736 29 59
Lisa Lundeberg
08-4523367
Sonja Sand
016-15 57 37
Anna Aurell-Sundvall
08 - 736 29 66
Nina Rydingsvärd
013-355505
Hanna Eriksson
+4611194358
Magnus Carlhielm
0470-745587
Mattias Larsson
042 37 16 12
Camilla Rippe
031-61 72 67
Åsa Mårtensson
031-61 72 20