HR-assistent till 2Complete i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vill du arbeta med bemanning och rekrytering? Då har vi tjänsten för dig. Vi söker dig som har studerat personalvetarprogrammet eller liknande och som är intresserad av att arbeta med oss på 2Complete. Du kommer bli en del av ett härligt team med högt i tak och stora utvecklingsmöjligheter.

Du kommer bland annat att arbeta med:
- Skriva annonsunderlag
- Göra urval av ansökningar
- Telefon- avstämningar/intervjuer
- Utföra search i olika databaser
- Genomföra referenstagningar
- Följa med på kundbesök och sitta med på intervjuer
- Diverse administrativa arbetsuppgifter

Du kommer bli en viktig lagspelare, du kommer vara med i stora delar av rekryteringsprocessen och andra personalrelaterade arbetsuppgifter. Du kommer få ta eget ansvar och vi ser gärna att du på sikt vill ta ett större helhetsansvar och då driva dina egna processer.

Din profil
Vi söker sig som har ett brinnande intresse för service och du drivs av att utvecklas. Du är en vinnarskalle som har ett genuint engagemang och du ger aldrig upp. Hög ambitionsnivå, struktur och positiv energi är några av de egenskaper som vi ser som meriterande för att lyckas i rollen som HR-assistent.

Vi ser gärna att du studerat personalvetarprogrammet eller dylikt. Du har erfarenhet av att arbeta med service och det är meriterande om du arbetat administrativt tidigare. Har du arbetat med rekrytering under tidigare anställningar är detta meriterande. Datorvana är ett krav, har du B-körkort ser vi det som en fördel. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, vi kommer börja gå igenom ansökningar i mitten av augusti. Har du frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Emily Higgins, emily@2complete.se eller 073-365 68 32.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Sökord: Konsultchef, HR-assistent, HR-koordinator, Bemanningsassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 24 juli 2018

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


27 november 2024

26 november 2024

Parkering Malmö söker HR-administratör

Parkering Malmö söker HR-administratör

22 november 2024