HR assistent till Azets

Arbetsbeskrivning

Azets är den ledande leverantören av tjänster inom redovisning, löner, HR, bemanning och konsulttjänster i Norden. Vi förenklar och stöder företag i deras tillväxt. Våra 2500 engagerade medarbetare, uppdelat i 83 kontor, som betjänar mer än 20.000 kunder inom ett brett spektrum av branscher. År 2016 var omsättningen 2 miljarder. Azet levererar en unik kombination av industrins specialisering, lokal närvaro smart teknik och kundanpassade lösningar. Vi gör data till insikt, så att våra kunder kan arbeta smartare och fatta bättre beslut. Azets är vårt nya namn efter försäljningen av Visma Services och vi etablerades 2016 som ett nytt och oberoende företag. Nu fokuserar vi hårdare än någonsin tidigare på att skapa värde för våra kunder.

Är du student och vill arbeta deltid på vår HR avdelning? Azets strävar efter att leverera den nya tidens ekonomifunktion och du kommer vara en nyckelperson i vårt arbete med att hitta morgondagens stjärnor!

I tjänsten som HR assisten har du en viktig roll då du kommer bistå oss i kontakten med kandidater och våra blivande medarbetare. Du kommer arbeta självständigt med att bygga Azets nätverk och proaktivt knyta kontakter för framtida rekryteringar.

Arbetsuppgifter:

Proaktivt leta, attrahera och matcha kandidater till våra behov
Telefonintervjuer
Pre-kvalificera kandidater
Utveckla Azets nätverk
Bistå i rekryteringsprocessen
I denna roll är det viktigt att du känner en tillfredtällese av att ge service och att du är en fena på kommunikation. Detta är en förutsättning för att trivas hos oss - om du inte är dedikerad i att ge den högsta servicen för din kollegor, så kommer du inte trivas i rollen. Du kommer som HR assistent ha ett stort inflytande och möjlighet att påverka och förbättra våra processer.

HR teamet består av dina båda kollegor Jeanine och Cecilia, tillsammans sätter vi upp dina mål och finns med som bollplank längs vägen. Då vi är i en bransch som är i ständig förändring är det en fördel att du trivs med just detta, varför vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vem är du:

Ser en möjlighet att växa och utvecklas tillsammans med oss i HR teamet
Uppskattar möten med människor
Studerar till beteendevetare eller likvärdig utbildning
Har möjlighet att arbeta minst 20 timmar per vecka
En god kommunikatör, både på svenska och engelska
Du skulle vara en ”match made in heaven ” om har tidigare erfarenhet av arbete på rekryteringsbolag och om du har erfarenhet från service sedan tidigare.

Intressrad? Vill du veta mer om tjänsten eller ditt framtida team så kontakta Cecilia Jerresand på 070 561 24 83 eller cecilia.jerresand@azets.net

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelina Bengtsdotter

David Faasth

Cecilia Jerresand
+46 705612483
Helena Björk
+46 70 2513697
Susanna Béguier
+46 73 075 22 26
Leif Knutas
+46 767 23 27 92
Fredrik Johansson
+46 10 141 20 52
Susanna Callin
+46 76 722 10 33
Kenneth Matsson
+46 10 141 19 91
Knut Skjauff
+47 48193001

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sverige Helsingborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 8 maj 2017

Besöksadress

LINDHAGENSGATAN 94
None

Postadress

La Cours gatan 6
Helsingborg, 25231

Liknande jobb


People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024