HR-assistent till ett känt globalt företag

HR-assistent till ett känt globalt företag

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
I din roll som HR-assistent till vår stora globalt verksamma kund kommer ditt huvudsakliga arbete handla om att stötta chefer och medarbetare i talang- och presentationsstrategier. Detta genom att kontinuerligt utveckla medarbetare och ledare genom relevanta program, verktyg och praxis som du själv hittar och väljer ut. Du kommer bland annat att få hålla i stora globala webbinarier i syfte att utbilda 200–300 chefer i att leda personal i form av karriärsutveckling.

Du kommer tillsammans med HR-teamet aktivt driva den kontinuerliga förbättringen av talang- och presentationsmetoder och stötta den globala direktören med strategiska beslut för att utveckla arbetssätten som möjliggör medarbetarbetarnas tillväxt och främjar kvalitét i arbetet.

Om företaget
Vår kund är verksam globalt över världen och är en av världens största tillverkare av vitvaror. Mer information om företaget ges vid personlig kontakt.

Din profil
Du förstår vikten av i hur ledarskap påverkar medarbetarnas motivation i arbetet, samt hur detta i sin tur påverkar organisationen och framtida organisatoriska behov. Du har arbetat i en internationell och multikulturell organisation och har respekt för kulturella skillnader. Du har erfarenhet av att arbeta på en HR-avdelning och erfarenhet av dess dataanalys samt beslutsvägar. Du är duktig på kommunikation och har förmågan att interagera med alla nivåer i en organisation.

Ytterligare ser vi att du har tidigare erfarenhet av att, i något sammanhang, agera ledare och drivit processer framåt. Det mesta sker på engelska, framför allt de olika föredragen och därav är det krav på dig som söker att du behärskar engelska flytande i både tal som skrift.

Vidare tror vi att du som söker har en öppen personlighet, är anpassningsbar och har ett utvecklande tankesätt i att se arbetssätt från olika aspekter och riktlinjer. Du är driven och vill leverera, samt vågar ta initiativ och trivs i en multinationell miljö.

Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Matilda Dahlin på telefon 076-869 30 58 eller matilda.dahlin@2complete.se.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2021
  • Ansök senast: 17 oktober 2021

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Parkering Malmö söker HR-administratör

Parkering Malmö söker HR-administratör

22 november 2024

People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024