HR-assistent till internationell kund

Arbetsbeskrivning

Talangjägarna söker för kunds räkning en HR-assistent. Vår kund verkar i ett internationellt sammanhang och sitter i väldigt fina lokaler centralt i Stockholm. Detta är rätt jobb för dig som gillar HR och vill utvecklas inom en spännande organisation



Arbetsuppgifter

Du arbetar brett med administration kring rekryteringar och kringliggande administration. Rekryteringarna du supporterar sker i första hand utanför Sverige vilket innebär att du kommer boka in kandidater för intervju, men även vid behov boka resa samt boende. Vidare närvarar du vid telefonintervjuer, referenstagning, förbereder anställningsavtal och övrigt administrativt så som att skicka ut tester till kandidater. Dina kollegor kommer ge dig bra support och introduktion och för rätt person finns det möjlighet att få mer kvalificerade uppgifter.



Din profil

Vi ser att du har tidigare erfarenhet av en liknande tjänst och tycker HR och administration är roligt. Du får saker gjorda, är noggrann och entusiastisk. Du håller bra tempo och hög kvalité i ditt arbete. Du har även stor datorvana och talar och skriver flytande svenska och engelska.



Start: Omgående

Omfattning: Heltid, i första hand till sista augusti 2017. Troligtvis längre

Arbetstider: Kontorstid



Kontaktar vi dig inte inom 2 veckor har vi valt att gå vidare med andra kandidater för denna tjänst





För frågor angående denna tjänst kontakta Erik Isberg på erik.isberg@talangjagarna.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Erik Isberg
073-5405507
Maria Pettersson

Marcus Nordqvist

Anna Marmgård

Sofia Broberger

Ulrika Eklund

Hedvig Tärnholm

Per Tjernberg

Anna Olsson

Rasmus Lundin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Talangjägarna AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 16 februari 2017

Besöksadress

Sandelsgatan 27 11534 Stockholm
None

Postadress

Sandelsgatan 27
Stockholm, 11534

Liknande jobb