HR-assistent till internationellt företag

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker Komet en HR-assistent för ett längre uppdrag med sikte på anställning hos kund. Vår kund har huvudkontor i Schweiz och har över 12000 anställda världen över. Företaget finns centralt på Östermalm. I tjänsten som HR-assistent ingår lättare ekonomiuppgifter. Du kommer att personalavdelningens hjälpande hand och även sköta en del ekonomiuppgifter. Har du arbetat som ekonomiassistent eller fakturahandläggare är det meriterande. Är du den vi söker? Vi tror att du är ordningsam, strukturerad och serviceminded. Vi tror att du som söker är prestigelös och har lätt att arbeta med siffror. Du talar och skriver svenska och engelska utan problem och har mycket goda kunskaper i officepaketet. Du behöver inte ha akademisk utbildning men är antagligen gymnasieekonom. Information om uppdraget Start: Omgående Arbetstid: Dagtid Omfattning: Heltid Lön: 120kr/timme exkl. sem. ers.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KOMET
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 17 mars 2008
  • Ansök senast: 31 mars 2008

Liknande jobb


Area HR

29 oktober 2024

25 oktober 2024