HR-assistent till Kolmården

HR-assistent till Kolmården

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att ge fenomenal service till alla medarbetare och hitta effektiva bemanningslösningar? Har du dessutom en känsla för service och kollektivavtalskunskap så är någon av dessa tjänster något för dig!

Som HR-assistent bemannar du vår medarbetarereception, Artistservice. I Artistservice är din uppgift att supportera såväl chefer, Teamledare och anställda i diverse praktiska frågor och administration. Du kommer att vara med att driva arbetet kring bland annat anställningsavtal, personalkort och daglig bemanning. Det är därför till stor fördel om du har tidigare erfarenhet inom serviceyrken så som reception, kundservice eller motsvarande. Du har även en högskoleutbildning inom HR, administration eller annat relevant område.

Du som söker har minst 2 år erfarenhet av administration, gärna inom HR. Du har även en högskoleutbildning inom HR, administration eller annat relevant område.

För tjänsten ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt och i olika system. Precis som ett besök i vår park är en arbetsdag full av snabba vändningar, hög fart och många skratt. Därför är du som person självgående, flexibel och du behåller lugnet vid högt tempo. Vidare tar du gärna egna initiativ och gillar struktur. I denna roll kommer du att ha mycket kontakt med olika avdelningar på Kolmården. Därför tror vi att du trivs med att skapa relationer och att arbeta i ett arbetsklimat som kännetecknas av ett nära samarbete. Du som söker behöver vara minst 18 år fyllda.

Då service är en väldigt central del i rollen som HR-assistent ser vi gärna att du är utåtriktad och har ett intresse för att skapa en magisk atmosfär.

Tjänsterna är initialt tidsbegränsade anställningar mellan perioden januari till april på heltid med möjlighet till förlängning. Arbetet är förlagt dagtid där helger förekommer. Lön tillämpas enligt kollektivavtal träffat mellan Visita och HRF.

Sista ansökningsdag är 10 januari men urval sker löpande så skicka gärna din ansökan redan idag. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida, ej via e-post. Vid frågor kring tjänsten kontakta Tilda Nyström, HR-chef, tilda.nystrom@kolmarden.com

Vi ser fram emot att läsa din ansökan! 



Om destination Kolmården

Kolmården är Nordens största djurpark och ett av Sveriges populäraste resmål. Här ingår även Vildmarkshotellet som under 2019 renoverades för att kunna erbjuda våra gäster en ännu mer magisk vistelse hos oss framöver. Kolmården har ett 80-tal olika djurarter och driver en rad olika forsknings- och bevarandeprojekt. Djurparken fungerar som utbildningsresurs för Sveriges skolor och är medlem i Svenska Djurparksföreningen och internationella branschorganisationerna EAZA och WAZA. Varje år anställer parken ca 800 personer under säsong och besöks av ca 600 000 gäster.

Kolmården är en del av Parks and Resorts, Nordens ledande aktör inom upplevelseindustrin. I koncernen ingår även några av Sveriges mest populära resmål; Gröna Lund, Skara Sommarland och Furuvik. Parks and Resorts är ett familjeföretag som investerar allt överskott i verksamhetens fortsatta utveckling.

Kontaktpersoner på detta företaget

Liza  Axén, Rekryteringschef

Ida Einarsson, Rekryteringschef
   010-708 9406
Rekrytering på, Parks and Resorts
   010 708 94 00
Rekryteringen Kolmården, Parks and Resorts
   010-708 94 00
Rekrytering på, Parks and Resorts
010 708 94 00
Veronica Fors, HR-chef
010-708 75 13
Rekryteringen Kolmården, Parks and Resorts
010-708 94 00
Ida Einarsson, Rekryteringschef
010-708 9406
Johanna Hedberg, HR-generalist
0107087515
Johanna Hedberg, HR-generalist
010-708 75 15

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kolmården
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 december 2021
  • Ansök senast: 10 januari 2022

Besöksadress

Destination Kolmården, 618 92 Kolmården?
None

Postadress

KOLMÅRDENS DJURPARK
Kolmården, 61892

Liknande jobb


Parkering Malmö söker HR-administratör

Parkering Malmö söker HR-administratör

22 november 2024

People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024