OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som HR-assistent på Säkerhetspartner kommer du att arbeta med varierande uppgifter, ingen dag är den andra lik och det är något som du uppskattar.
Du kommer att koordinera och driva olika projekt, ta fram kostnadsförslag samt boka resor och boende vid olika events och utbildningar. Du kommer stötta dina kollegor i diverse administrativa frågor, samt sköta inköp av fika och andra förfriskningar till kontoret.
Som HR-assistent på Säkerhetspartner är du spindeln i nätet och bistår dina kollegor med stort och smått.
Du ingår i ett positivt och ambitiöst team på 10 personer och utgår från Säkerhetspartners kontor i Lund. Arbetstiderna är mån-fre, dagtid.
I din roll som HR-assistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ta fram kostnadsförslag på utbildningar och aktiviteter
• Boka resor och boende vid aktiviteter
• Se över lokalfrågor, exempelvis parkeringsplatser, internetabonnemang.
Tjänsten som HR-assistent är ett konsultuppdrag på 6 månader, med god chans till förlängning.
Om dig
Vi söker dig som har några års erfarenhet av administration/HR/koordinerande roller.
Som person är du driven, initiativtagande och har ett öga för detaljer.Du behöver inte kunna allt, men är bra på att hitta informationen som efterfrågas.
Vidare ser vi att du är lösningsorienterad och lyhörd, du har ett gott självägandeskap i din roll och dina uppgifter, och tar stort ansvar för att lösa uppgifter på bästa sätt.
För att lyckas i denna roll är du en lagspelare med god kommunikativ förmåga, som samtidigt är strukturerad och välorganiserad.
Eftersom du kommer ha daglig kontakt med personer såväl internt som externt och ofta kommer stötta i olika frågor krävs det att du är social och prestigelös, du trivs med att hjälpa andra.
Viktigt för tjänsten är:
• God datavana
• Lösningsorienterad
• Självgående
• Serviceinriktad
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Säkerhetspartner
Vårt fokus har alltid varit att möta marknadens och våra uppdragsgivares krav och behov av långsiktigt smarta och kostnadseffektiva lösningar. Vi gör det genom att, i varje uppdrag, sätta ihop ett lag med kompetenta och lyhörda medarbetare som brinner för att optimera ett brandskydd som uppfyller lagkrav, verksamhetsbehov och kostnadsramar. Återkommande kunder och allt fler uppdrag är ett kvitto på att det är en framgångsrik modell.
I vårt lagbygge arbetar brandingenjörer och civilingenjörer i riskhantering tillsammans med bland annat erfarna och kunniga CAD-projektörer. Tillsammans säkerställer vi en genomgående hög standard på våra leveranser. Helhetssyn och långsiktighet kan låta lite klyschigt, men vi menar det på allvar.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Marie Ekvall via marie.ekvall@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
HR-assistent, HR, administration, säkerhetspartner, Lund, Skåne, Adecco
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147