OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Svea vaccin AB, Nordens ledande vaccinationskedja med mottagningar över hela Sverige, söker en HR-assistent!
Som HR-assistent arbetar du både på huvudkontoret samt är ute på fältet.
I arbetsuppgifterna ingår hanteringen av den dagliga bemanningen, ta emot sjukanmälningar, vara stöd till chefer och medarbetare i HR-relaterade frågor samt övriga ärenden.
Vidare sköter du personalfrågor samt är med och löser den dagliga löpande administrationen.
Den vi söker
Vi söker dig som har arbetat med liknande frågor eller om du är sjuksköterska och vill ha ett omväxlande arbete med personalfrågor och samtidigt vara ute på fältet.
Erfarenhet inom rekrytering är ett krav, du ska ha en god administrativ förmåga och vara serviceminded. Du ska vara kreativ och komma med lösningar och förslag kring hur vi kan utveckla våra rekryteringsprocesser.
Kvalifikationer
För att trivas i rollen hos oss ska du ha erfarenhet inom något av nedan:
Minst 1 års erfarenhet inom rekrytering och HR-administration
Utbildning inom HR/administration eller motsvarande
Dina följande kompetenser:
Självständig
Vänlig
Stresstålig
Flexibel
Samarbetsförmåga
Strukturerad
Tillsvidareanställning, 100% - vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sjuksköterska Somayeh Satarvandi
0737772403