OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HR-assistent/bokare som gillar att ha huvudet bland molnenVi på Four Service letar efter en ny medarbetare på heltid till vårt kontor beläget högst upp i ett av centrumtornen i Globenområdet. Four Service har levererat bemanningslösningar till restaurangbranschen sedan 1989 och vi är just nu inne i en spännande expansiv fas - och därför behöver vi dig här på kontoret!
Tjänsten är en mix av att koordinera ut konsulter på uppdrag (matcha rätt person till rätt jobb) och att stötta dina kollegor i de interna rekryteringsprocesserna (t.ex. boka in kandidater på intervjuer, administrera hantering av personaldokument, göra uppföljning med kunder via telefon).
Har du en bakgrund från administrativt arbete är det såklart ett plus men det viktigaste är att du arbetat inom restaurang tidigare och på så sätt har en självklar förståelse för våra kunders verklighet och utmaningar. Att du är ett serviceproffs som uppskattar mötet med andra människor, både över telefon och live, anser vi vara en självklarhet för att kunna trivas i denna roll.
Du som person ska vara lösningsorienterad och hela tiden se möjligheter när våra kunder ringer in och när du bokar ut vår personal på diverse uppdrag runt om i landet. Du behöver gilla struktur och rutiner samtidigt som du ska kunna ha förmågan att när det behövs kasta planeringen i papperskorgen och fokusera på något helt nytt som plötsligt dykt upp.
Du kommer arbeta tätt tillsammans med ett kul gäng som har högt i tak och gillar när det är full fart.
I vissa perioder är det stressigt och många bollar i luften samtidigt och i andra perioder är det mer systematiskt och administrativt, vi ser framför oss att du uppskattar att arbeta i båda tillstånden. Alla på kontoret står startklara att rycka ut och arbeta hos kund då och då när det krisar och det ligger även i arbetsbeskrivningen för denna tjänst.
Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav, kunskap i fler språk är alltid välkommet. Vidare ska du ha goda datorkunskaper då vi arbetar i datorsystem i allt vi gör. Arbetet är förlagt till största delen vardagar, dagtid med rullande jourarbete enligt schema.
För att få en bra blandning på kontoret önskar vi att du som söker är mellan 22-35 år. Gärna en kvinna, då vi är övervägande män idag.
Precis som troligen exakt alla andra arbetsgivare tycker vi att det är ett stort plus om du har körkort. Har du det inte men checkar av alla andra rutor så får vi väl helt enkelt betala ett körkort åt dig
Hur det är och vad det innebär att arbeta på ett bemanningskontor är något vi kommer lära dig, vi fäster alltså störst vikt vid dina personliga egenskaper.
Det finns så mycket mer att berätta om tjänsten men det tar vi när vi ses på en första intervju, eller hur?
Sök tjänsten redan idag genom att maila din CV och ett personligt brev (gärna med ett foto) till jobba@fourservice.se
Har du några frågor är det bara att ringa oss på 08-578 578 03. Svarar vi inte? Lämna ett meddelande så ringer vi upp.
Vi ser fram emot att träffa dig här uppe hos oss bland molnen (vi hävdar bestämt att våra uteplatser erbjuder Stockholms allra mest Instagram-vänliga utsikt).
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Höijer
08-578 578 00
Tina Salminen
08-578 578 00
Rekrytering Marie Höijer
08-578 578 00
Personalansvarig Tina Salminen
08-578 578 04
Rekrytering Tina Salminen
08-578 578 04
Personalansvarig Tina Salminen
08-578 578 00
VD Marie Höijer
08-578 578 00
Rekrytering Tina Salminen
08-578 578 00
Elin Ekman
08-578 578 01
Rekrytering Elin Ekman
08 578 578 01