HR & Business Coordinator till internationella Ashfiled Nordic!

HR & Business Coordinator till internationella Ashfiled Nordic!

Arbetsbeskrivning

Är du en självgående administratör utöver det vanliga som trivs med många bollar i luften? Älskar du HR-administration och att arbeta med människor? Vi söker dig som omgående vill ta dig an en roll som HR & Business Coordinator på konsultföretaget Ashfield Nordic. Sök redan i dag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Varje år sedan 1995 anställer Ashfield Nordic ett stort antal kompetenta konsulter som får förtroendet att arbeta i eftertraktade positioner inom läkemedels-, medicinteknik och bioteknik företag på den svenska marknaden. Nu finns den unika möjligheten att kliva in som HR-Business Coordinator hos Ashfield och bland annat ansvara för administration och koordinering av av deras konsulter. Hos Ashfield Nordic blir du en del av ett internationellt företag med stor öppenhet och du får möjlighet att bredda ditt nätverk eftersom rollen präglas av många kontaktytor. För att passa i rollen tror vi att du har ett stort HR-intresse och drivs av att ha en spindeln i nätet-roll!

Detta är ett konsultuppdrag på heltid om sex månader med goda chanser till förlängning om samarbetet fungerar bra mellan samtliga parter.

#

Du erbjuds


* Möjlighet att få jobba inom en internationell koncern.
* Utveckling inom klassisk HR- och businessadministration.
* Möjlighet att utvecklas i en spindeln-i-nätet-roll med breda kontaktytor där mycket eget ansvar erbjuds.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Främsta kontaktpersonen för Ashfileds konsulter
- Avtalsadministration för såväl kunder som konsulter
- Administration i HR-systemet Workday
- On- & offboarding av nya konsulter
- Administrera beställningar av nya bilar och telefoner
- Ansvarig för att företagets policys är uppdaterade och aktuella

VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetslivserfarenhet av ett servicerelaterat arbete och/eller en koordinerande arbetsroll
- Har minst 1 års erfarenhet av en roll med fokus på administration
- Har avslutad gymnasieutbildning
- Har god dator- och systemvana och grundläggande kunskaper i Microsoft Office-paketet.
- Har mycket goda kunskaper i både det svenska och engelska språket, då båda dessa språk förekommer i tjänsten
- Har ett stort intresse för HR-frågor
- Älskar att jobba med människor

Det är meriterande om du:


* Erfarenhet av att arbeta i systemen Workday och/eller Concur
* Har erfarenhet av en liknande roll sedan tidigare


I denna rekrytering kommer vi även lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. De egenskaper vi ser som särskilt viktiga är:

#


* Lösningsorienterad
* Självgående
* Hög social kompetens


Du är positiv och kommunikativt lagd samt värnar om att skapa goda och långsiktiga relationer. Vi tror även att du är detaljorienterad, strukturerad och noggrann i ditt arbete.

#

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Längd: Initialt konsultuppdrag på 6 månader, med goda chanser till förlängning
* Placering: Kungsgatan, Stockholm City.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen

INFORMATION OM FÖRETAGET
Ashfield Nordic är ett marknadsledande konsultföretag som tillhandahåller konsult- och rekryteringstjänster inom försäljning, marknadsföring, market access och medical gentemot läkemedelsindustrin och medicintekniksektorn på den Nordiska marknaden. Globalt finns Ashfield representerat i 24 länder med över 7000 medarbetare, i Norden har vi de ca 100 medarbetare. I vår verksamhet får du som konsult möjligheten att bygga din karriär tillsammans med oss utifrån dina preferenser och ambitioner. Läs mer här Karriär | Ashfield Engage

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 februari 2023
  • Ansök senast: 16 mars 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


28 november 2024

HR-strateg, kompetensförsörjning

HR-strateg, kompetensförsörjning

28 november 2024

HR Business Partner Hitachi Energy

HR Business Partner Hitachi Energy

28 november 2024

HR-Strateg

27 november 2024