OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund som utvecklar och driver (motorer och växellådor) för en global marknad, söker vi en HR Business Partner.
Uppdragsbeskrivning:
Vi söker en People & Culture (Aurobays HR-avdelning) partner, som gärna har tidigare erfarenhet av internkommunikation.Du kommer att samarbeta med cheferna och aktivt driva utvecklingen av ledarskapsförmåga genom coachning och utbildning. Du kommer att ge ledarna vägledning i den dagliga prestationshanteringen.
I uppdraget ingår att arbeta praktiskt med personalrelationer och andra affärscase kopplade till organisationsförändringar, arbetsmiljö, arbetsrelationer och talanghantering. Du kommer att vara ansvarig för att skapa, driva och integrera delar av personalstrategin. Du kommer att ha ett nära samarbete med alla delar av funktionen Människor & Kultur för att få insikter och initiera nya projekt. Uppdraget kommer att innefatta strategisk personalplanering och annan projektledning inom HR-området. Du kommer att fungera som en strategisk partner i anläggningsledningen.
Kvalifikationer för denna tjänst:
Vi söker en självständig och affärsmässig HR-proffessionell redo att ta initiativ, arbeta för att nå uppsatta mål och kontinuerligt höja ribban för ledarna i vårt företag. Förutom att vara en utåtriktad samarbetspartner och med en meritlista i att bygga goda relationer på alla nivåer i ett företag, tror vi att rätt person har/är:
En universitetsexamen i HR, företagsekonomi, kommunikation eller motsvarande
Några års erfarenhet av att arbeta som HR-affärspartner som stödjer och coachar en mångsidig uppsättning ledare i en miljö med högt tempo, både operativ och strategisk
Ett nyfiket tankesätt med hög integritet, lojalitet, systematiskt och smidigt tänkande
Självgående och en strukturerad person som tycker om att samarbeta med kollegor
En positiv attityd, mod, professionalism och självmedvetenhet är starka färdigheter som krävs för att bli framgångsrik i denna roll
Full förståelse för och erfarenhet av att arbeta med hela medarbetarlivscykeln, både på operativ och strategisk nivå
Uppdraget är en del av Quest Consultings konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos Quest Consulting och du arbetar som konsult hos vår kund i Skövde. Anställningen är heltid med start i början på april, tillsvidare och förlagd under dagtid med möjlighet till distansarbete.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.