HR Business Partner sökes till Electrolux Stockholmskontor

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Electrolux HR team växer och de söker en tillfällig medarbetare som vill ta över ansvaret för den nordiska organisationen. Då Stockholm är det globala huvudkontoret innebär den här rollen att attrahera och rekrytera nya talanger som hjälper till att driva företaget framåt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ha kontakt med de olika cheferna, driva hela rekryteringsprocesser och hitta nya vägar för att attrahera, söka efter nya talanger, intervjua och säkerställa kompetenser hos potentiella medarbetare. Du kommer vara delaktig i beslut gällande nyanställningar och även vara delaktig i process - och rutinförbättringar gällande rekryteringsprocessen. Du kommer främst arbeta på svenska men även ha stor kontakt med de olika teamen runt om i Europa.



Din profil
Du har flerårig erfarenhet från liknande roller och är uppdaterad med de senaste verktygen inom rekrytering. Du har en kunskap och nyfikenhet gällande trender inom HR och rekrytering och strävar alltid efter att nå nya mål. Du är affärsmannamässig och van vid att kommunicera i skrift och tal på både svenska och engelska. Du har stor kunskap i Office-paketet och kan skapa presentationer i Power Point och pivo-tabeller i Excel.

Som person ser vi att du är driven, ambitiös och prestigelös. Du värdesätter att utvecklas och vågar gå utanför din comfort zone. Du uppskattar att arbeta i ett härligt team mot högt satta mål och strävar alltid efter att utmana dig själv. Vidare är du socialt anpassningsbar, kommunikativ och stresstålig, du motiveras av ett högt tempo och är lugn även under press.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 alt. anna@2complete.se





Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Sökord: HR Business Partner, HR, HR- generalist, Rekryterare, Talent Acquisition Partner

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 6 juli 2017

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


HR-Strateg

27 november 2024

HR-samordnare

27 november 2024

27 november 2024