HR Business Partner till Gekås Ullared

HR Business Partner till Gekås Ullared

Arbetsbeskrivning

Huvudsakliga uppgifter

I rollen som HR Business Partner på Gekås arbetar du nära verksamheten och våra chefer samt medarbetare, främst operativt, men även strategiskt. Du får möjligheten att jobba brett inom HR.

Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara att supportera chefer runt om i organisationen med förändringsarbete, lönesättning, MBL-förhandlingar, rekrytering, rehabilitering, och att implementera HR-processer och verktyg.

Du kommer att ingå i ett HR team på ytterligare fem personer där du kommer att ha ett självständigt ansvar för HR frågor.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har en högskoleutbildning med beteendevetenskaplig inriktning, socionomutbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Kunskaper inom arbetsrättslig lagstiftning inom HRF är meriterande

Du bör ha arbetat som HR-generalist/HR-partner i minst två år.

Du har en god vana av att kommunicera med interna och externa kontakter så som chefer, medarbetare, fackliga företrädare och Försäkringskassan. Du har kunskap inom samtalsmetodik samt erfarenhet av att hantera svåra samtal. Du förväntas kunna vara arbetsgivarens representant, samtidigt som du är lyhörd för medarbetares behov.

Som person är du drivande och har ett stort engagemang i det du gör. Du är van att arbeta med förändringsarbete och har god kommunikations- och samarbetsförmåga samt behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Arbetstid: Heltid, dagtid.

Varaktighet: Tillsvidare, 6 månaders provanställning tillämpas

Tillträde: Enligt överenskommelse

Sista ansökningsdag: 2022-11-27
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Observera att vi tyvärr inte har möjlighet att ta emot ansökningar via e-post.

Om oss:
Gekås Ullared är Skandinaviens största varuhus med 40 000 kvadratmeter butiksyta fördelat på 25 avdelningar. Vår affärsidé är att sälja allt till hemmet som får plats i en bil till oslagbart låga priser. Gekås utbud av shopping, boende, mat och aktiviteter skapar en upplevelse som lockar nästan 5 miljoner besökare till Ullared varje år. I varuhuset arbetar 2000 personer under högsäsong med varierande arbetsuppgifter inom butik, lager, kassa och kundservice. Gekås ledstjärnor som vi tillsammans arbetar efter är Kundfokus & Ärlighet, Laganda & Engagemang samt Sunt förnuft & Enkelhet.

Kontaktpersoner på detta företaget

RichardNäslin, Kökschef
0346-30010
Richard Asplund , Restaurangchef
0346-30010
CeciliaNilsson, Restaurangchef, Gekås Ullared Restaurang AB
0346-37 886
PerAndreasson, Ekonomichef
0346-37 542
MartinEmanuelsson, Arbetsledare
0346-37 779
DavidSandberg, Köksmästare
0346-37882
RichardNäslin, Kökschef
0346-37 739
Richard Asplund , Restaurangchef
0346-37 792
PernillaHagman, VD, Gekås Pub och Restaurang i Ullared AB
0346-37 890
PeterSörling, Driftsledare
0346-37 781

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gekås Ullared AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 november 2022
  • Ansök senast: 27 november 2022

Besöksadress

Box 34
None

Postadress

Box 34
Ullared, 31060

Liknande jobb


26 november 2024

HR Business Partner till lager/logistik, ICA DE Stockholm

HR Business Partner till lager/logistik, ICA DE Stockholm

26 november 2024

HR Coordinator

HR Coordinator

26 november 2024