HR Business Partner till globalt företag i Västerås

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en erfaren HR Business Partner till ett uppdrag på globalt företag i Västerås. Som HR-konsult på Experis får du möjligheten att utvecklas på olika uppdrag samt vara med i vårt HR-nätverk.

Till vår konsultverksamhet söker vi nu en HR Business Partner som vill vara en del av oss på Experis Finance i vår fortsatta framgång! Hos oss får du en dedikerad konsultchef och utvecklande uppdrag inom många olika branscher.

Ditt första uppdrag som HR Business Partner är förlagt hos ett globalt företag verksamt i Västerås.

Arbetsbeskrivning
Som HR Business partner kommer dina arbetsuppgifter handla om att stötta chefer och övriga i organisationen med HR-relaterade frågor. Det innebär att du kommer att arbeta med policies, affärstrategier och HR-planer. Du kan exempelvis få arbeta med förhandlingar, lönerevision, rekrytering, arbetsmiljö, rehabilitering samtidigt som du stöttar chefer i förändringsarbete och organisationsutveckling med både svenska och utländska motparter.

Vem är du?
Vi söker dig som har minst en kandidatexamen inom HR eller liknande med minst 5 års erfarenhet av brett HR-arbete från en tillverkande industri. Du har arbetat med svensk lagstiftning, har förhandlingsvana samt hanterar engelska språket i tal och skrift obehindrat. Som person har du mycket energi, kan hantera många olika uppgifter självständigt. Du är van att kommunicera, har lätt för att samarbeta och drivs av att utveckla relationer.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi anser oss inte vara som alla andra, vi är stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Här får du också en utvecklingsplan, så både du och din konsultchef har förståelse för vart du vill nå och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal och vi försöker alltid utgå från att våra konsultkollegor skall ha en fast tillsvidareanställning.

Kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerad CV. Vi tar inte emot ansökan via e-post eller brev. Intervjuer sker löpande och därför önskar vi att få din ansökan så fort som möjligt.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Fredrik Wernqvist via mail eller telefon 021-151204. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 24 maj 2016

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


5 november 2024

5 november 2024

Director of Compensation and Benefits  Sandvik Rock Processing Solutions

Director of Compensation and Benefits Sandvik Rock Processing Solutions

4 november 2024

HR-Generalist

HR-Generalist

4 november 2024