OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi hjälper nu vår kund, ett framgångsrikt internationellt Tech-bolag i Lund, att hitta deras nya HR Business Partner (HRBP). Vi söker dig som vill komma in och axla denna breda och internationella HRBP-roll. Uppdraget är initialt på 6 månader men om ömsesidigt tycke uppstår så finns inget slutdatum för behovet.
Är du en person som trivs i en bred roll med mycket eget ansvar där du omges av ett glatt, prestigelöst och innovativt gäng som arbetar tillsammans och gör skillnad varje dag? Då kan detta uppdrag kanske vara intressant.
Det här är ett konsultuppdrag och du kommer att vara anställd av/ underkonsult till Jefferson Wells men tillbringa dina arbetsdagar på vår kunds huvudkontor i Lund.
Önskad start: så snart som möjligt
Uppdragets längd: initialt 6 månader
Placering: på bolagets huvudkontor i Lund där man förväntas vara minst 3 dagar per vecka.
Om rollen
Vi erbjuder dig en bred roll i ett internationellt, öppet och ödmjukt klimat där man hjälper varandra att utvecklas och att skapa värde och innovation för kunderna. Som HR Business Partner hos vår kund är du ett konsultativt stöd till cheferna inom bolaget och arbetar med alla typer av HR-frågor. Du planerar och driver processer som lönerevision, utvecklingssamtal, medarbetarundersökningar, lönekartläggning, rekryteringar, kompetensutveckling, rehabfrågor, fackliga förhandlingar m.m. Fokus ligger på tillgänglighet, kompetens och stöd inom HR.
Vem söker vi
Vi söker dig som har en utbildningsbakgrund inom HR/personal och ett par års erfarenhet av brett HR-arbete. Du är en bra och tydlig kommunikatör, van vid att arbeta i en internationell miljö och kan formulera dig lika bra på engelska som på svenska. Du är trygg i din egen kompetens och har ett proaktivt arbetssätt med ett genuint intresse för hela HR området. Du agerar med hög integritet, har ett starkt och tydligt engagemang och tar stort eget ansvar. Som person är du driven, nyfiken och tycker om att bidra med kunskap och idéer. Att skapa och upprätthålla goda relationer faller sig naturligt för dig, liksom en hög integritet. Att arbeta strukturerat och självständigt med frågor från högt till lågt är en del av din vardag och det du älskar med din roll.
Vi ser gärna att du är en van användare av Outlook, Excel, Teams och har god erfarenhet från ett eller flera HR system.
Ansökan
Ansök gärna snarast då vår kunds behov är relativt omgående (då nuvarande HR går vidare mot nya utmaningar). Vi kommer att arbeta med löpande urval i denna process och rollen kan alltså komma att tillsättas före ansökningstidens slut.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Carina Berg
Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson
Fredrik Wernqvist
AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr
Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke
Linda Holmberg
Kholod Hindi