HR Business Partner till KG Knutsson

HR Business Partner till KG Knutsson

Arbetsbeskrivning

Arbetar du som HR Business Partner och vill anta en ny utmaning i din karriär? Är du en teamspelare som trivs med stort eget ansvar och vill göra skillnad? Stark värdegrund och härliga kollegor väntar på dig!

Nu söker vi en HR Business Partner för rekrytering till KG Knutsson. Tjänsten är på heltid med placering på huvudkontoret i Sollentuna. KG Knutsson är en trygg och stabil arbetsgivare och här värdesätts möjligheten att hitta en bra balans mellan arbete och fritid.

Vårt urvalsarbete sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!



Om tjänsten
I tjänsten som HR Business Partner kommer du att arbeta i en bred roll med övergripande ansvar och arbetsuppgifter. Du arbetar fokuserat med bland annat rekrytering och arbetsmiljöfrågor. Andra arbetsuppgifter är att ge dagligt stöd och coachning till chefer samt vägleda organisationen i användandet av policys och guider. Vidare arbetar du med KG Knutssons kompetensbank och utbildningsinsatser samt med andra uppgifter som hör HR-området till.

Ditt arbete genomsyras av våra värdeord - Öppen, Kunnig och Pålitlig!

Vem är du?
Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning inom personal och arbetsliv eller liknande. Du har minst 3 års erfarenhet av brett HR-arbete och du har god kunskap inom svensk arbetsrätt, kollektivavtal och arbetsmiljöfrågor. Du talar och skriver professionell svenska och behärskar Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint och Outlook) väl.

Som person är du kommunikativ och pedagogisk. Du är noggrann, strukturerad och van att hantera administrativa uppgifter och att självständigt driva ditt arbete. Din sociala förmåga är stark och du trivs att arbeta i team tillsammans med både kollegor och chefer. Du har hög integritet och stort affärsfokus i dialoger såväl som i arbetssätt. Vidare är du flexibel och prestigelös och ditt driv och engagemang genomsyrar dina arbetsinsatser.


Om verksamheten
KG Knutsson AB tror på långsiktiga relationer, därför jobbar vi med starka varumärken och skapar affärer som gynnar alla parter inom transportbranschen. Vi erbjuder en stimulerande miljö där du får jobba med intressanta människor, produkter och tjänster i en omvärld och bransch som ständigt förändras. Vi ger våra leverantörer vårt distributionsnät medan våra kunder får de bästa varumärkena, allt inpackat i vår produktkunskap och precisa distribution. Vårt sortiment är bredast i branschen och på vår e-handelsplats autokatalogen.se hittar våra partners mer än en halv miljon artiklar. Förutom i Sverige finns KGK även i Norge, Finland, Estland, Lettland och Litauen. Vi är totalt ca 1300 medarbetare, har en privat ägare och omsätter ca 4 miljarder SEK. Besök gärna kgk.se och autoexperten.se för mer information.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 maj 2021
  • Ansök senast: 11 juni 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


HR-Strateg

27 november 2024

HR-samordnare

27 november 2024

27 november 2024