HR Business Partner till Vasastan i Stockholm

HR Business Partner till Vasastan i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker en flexibel och lyhörd HR Business Partner till en stor marknadsföringsbyrå. Företaget har stora tillväxtplaner och i rollen kommer du att få tillfälle att vara med och forma ett framtida arbetssätt för hela företaget.

Du kommer att fokusera på att stötta och coacha i alla personalrelaterade frågor såsom rekrytering, arbetsrätt, lönerevision, rehab, kompetensutveckling och kulturfrågor.

Arbetsuppgifter

I rollen som HR Business Partner kommer du att arbeta både operativt och strategiskt med personalfrågor. Som HR Business Partner ansvarar du främst för att stötta chefer och medarbetare i alla HR- och personalrelaterade frågor, högt som lågt. Det kan gälla till exempel personalärenden, arbetsrättsfrågor, arbetsmiljö- eller rehabiliteringsärenden eller rekrytering och kompetensutveckling.

Du kommer att arbeta nära företagets HR chef och i teamet ingår även en HR administratör. Du och dina kollegor ansvarar för att stötta företagets Nordiska medarbetare.



Kvalifikationer

Du bör ha minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och en bred förståelse för HR och arbetsrätt. Du ska ha relevant akademisk utbildning inom HR eller personaladministration. Du har god kommunikativ förmåga i både svenska och engelska i såväl skrift som tal. Du har också mycket god datorvana och behärskar Office-paketet mycket väl. Det är också meriterande om du har arbetat i olika HR-system.



Personliga egenskaper

Du är hjälpsam och ansvarfull. Som person är du också nyfiken och intresserad och tycker om att lära dig nytt. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och det är viktigt att du kan leverera resultat och hålla deadlines. Att samarbeta bra på alla nivåer och kunna tillmötesgå både företagets chefer och medarbetare på ett bra sätt är viktigt för dig. Sist men inte minst har du pondus och kan stå på dig.



Mer om tjänsten

- Tillsättning: omgående enligt överenskommelse
- Omfattning: heltid
- Placering: Vasastan i Stockholm
- Uppdraget är ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till vår kund om båda parter så önskar




Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Liknande jobb


Interim HR specialist

Interim HR specialist

30 december 2024

HR operations team lead

30 december 2024

30 december 2024

30 december 2024