OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cargotec Sweden AB Presentation Söker du helhetsperspektiv och vill få en roll där du är delaktig i att bygga och utveckla? Vi söker nu en hr-chef till Cargotec i Akalla. I rollen kommer du att ansvara för hr inom Sales and Services Operation i Sverige och Norge. Denna del av företaget har verksamhet över ett brett geografiskt område, vilket innebär att du måste ha förmågan att kunna arbeta med hr på distans men samtidigt vara beredd på en mobil roll där du resor till våra olika lokalkontor ingår. Arbetsuppgifter I denna roll kommer du självständigt att arbeta med samtliga förekommande uppgifter inom hr-området, såväl operativt som strategiskt till exempel med chefsstöd, arbetsmiljöfrågor, fackliga förhandlingar, kompetensutveckling och rekrytering. Utbildning/erfarenhet Du är utbildad inom hr och har ett antal års erfarenhet av brett hr-arbete, gärna från tillverkningsindustrin. Du har tidigare arbetat med arbetsmiljöfrågor och är van vid att driva fackliga förhandlingar. Vidare har du erfarenhet från medelstora/stora bolag och kommunicerar obehindrat i engelska språket. Vi söker dig som med ett stort engagemang drivs av att bygga upp och utveckla hr-arbetet i en geografiskt stor organisation. Företagsbeskrivning Cargotec improves the efficiency of cargo flows on land and at sea - wherever cargo is on the move. Cargotec's daughter brands, Hiab, Kalmar and MacGregor, are recognised leaders in cargo and load handling solutions around the world. Cargotec's global network is positioned close to customers and offers extensive services that ensure the continuous, reliable and sustainable performance of equipment. Cargotec's sales totalled EUR 2.6 billion in 2009 and the company employs approximately 9,500 people. Cargotec's class B shares are quoted on the NASDAQ OMX Helsinki. Företagets hemsida http://www.cargotec.com/ Sluttext Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld. Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Product Quality Manager Misa Balcanovic
0372-378070
Purchasing Director Stefan Mattsson
0372378311
Chef Gina Lopez
+17852142538
Director, Projects, Service Spare Parts. Hans Jansson
+358407780757
Senior Manager RDE FLT Magnus Andersson
0372- 37 81 90