HR-/Ekonomiassistent

HR-/Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Brinner du för Ekonomi och klassisk HR-administration? Är du dessutom initiativtagande och brinner för att skapa god trivsel på arbetsplatsen? Då kan du vara den vi söker! Unik Resurs söker för kundsräkning en ekonomiassistent och HR-administratör till en verksamhet i Motala.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Vi söker dig som kommer ha en delad tjänst inom Ekonomi och HR. Du kommer du att vara ansiktet utåt i organisationen inom generellt Ekonomiarbete och löpande HR-administration. Du kommer att arbeta brett och operativt med inslag av strategiska uppgifter. Din roll innebär att du främst kommer att arbeta med följande arbetsuppgifter:


- Kundreskontra
- Leverantörsreskontra
- Hantering av fakturor
- Betalningar, påminnelser
- Avstämningar
- Löpande bokföring
- Löpande HR-arbete och administration.

Din profil

Vi söker dig som har följande kompetenser:


- Gymnasiekompetens inom ekonomi och gärna några års erfarenhet.
- Goda kunskaper inom Excel
- Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av Agda.
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Som person är du ansvarsfull, noggrann och har ett bra siffersinne. Vi lägger stor vikt vid att du både har lätt att arbeta självständigt men även har en god samarbetsförmåga både internt och inom koncernen. Det är det viktigt att du som söker är flexibel och stresstålig.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Cecilia Alegria Furberg och nås på cecilia.alegria-furberg@unikresurs.se eller på 073-925 25 86

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2022
  • Ansök senast: 31 januari 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


21 november 2024