HR generalist

Arbetsbeskrivning

Är du utbildad personalvetare och vill jobba på ett internationellt företag? Sök redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten innebär att du kommer arbeta med lönefrågor utifrån ett HR perspektiv, HR frågor, ingå i olika projekt. Du kommer att sitta i centrala Stockholm men kan ha kollegor på olika platser runt om i världen, det är därför viktigt att var bra på att kommunicera på engelska.
Du kommer att få ett intro för att känna dig bekväm i rollen, där kommer du att få gå bredvid den nuvarande HR generalisten.


Om företaget
Företaget grundades 1985 i USA, och har kontor runt om i hela världen det är ca 18.000 medarbetare runt om i världen. I Sverige sitter det 51 st. medarbetare centralt i Stockholm. Vilket innebär att du kommer att ha kontakt med kollegor i olika länder.
Företaget jobbar med att designa, bygga upp och producera datorcentrum av olika slag. Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle!


Din profil
Skallkrav:
- Utbildad personalvetare
- Arbetat i liknande roll tidigare
- Svenska och engelska i tal och skrift

Personliga egenskaper
- Flexibel
- Organiserad
- Problemlösningsförmåga
- Noggrannhet

För att trivas är det viktigt att vara trivas i en internationell miljö, där förändringar kan ske.


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: Omgående
Ort: Stockholm
Omfattning: Heltid, 6 månader med chans till förlängning

Urval sker löpande, tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 2 juli 2018

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Skansens restauranger

Skansens restauranger

13 maj 2024

24 april 2024

Personal chef Bella Roma

Personal chef Bella Roma

8 maj 2024

3 maj 2024